V letošnjem šolskem letu smo se v okviru programa eko šole dotaknili tudi vremena, vremenskih pojavov in ekstremnih vremenskih dogodkov. Pomembno je, da otroci spoznavajo vreme, ga znajo opazovati in prepoznati vremenske simbole. Poleg rednega opazovanja vremena so pravljice, pesmice, deklamacije in uganke tiste, ki otrokom približajo različna vremenska dogajanja. V vrtcu imamo pestro izbiro pesmic, didaktičnih in glasbeno-didaktičnih iger, ki jih motivirajo. Tokrat so otroci za motivacijo reševali uganke povezane z vremenom. Sledil je pogovor o vremenu, vremenoslovcih in načinu opazovanja vremena preko satelitov in vremenskih hišic. Otroci so s telesom in glasom ponazarjali različna vremenska stanja preko zgodbe Mire Voglar – Zvočna vremenska hišica. Sledila je deklamacija pesmi Dežek, toča, grom avtorice Mire Voglar, ob kateri so z lastnimi rokami prikazovali različne vremenske pojave. Da bi otroci res sistematično spremljali vreme je bil tokrat cilj spoznati vremensko hišico s simboli na njej. Poimenovali so določena vremenska stanja in pokazali, kako dobro poznajo vremenske pojave. Sedaj aktivno sodelujejo pri vsakodnevni napovedi vremena na naši vremenski hišici.

    

Zapisala Anja Grošelj

Skip to content

Za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje ta stran uporablja piškotke. Več informacij.

Piškotki na tej strani so nastavljeni na možnost "Dovoli piškotke", kar omogoča najboljšo uporabniško izkušnjo pri brskanju. S klikom na gumb "Velja" se s to nastavitvijo strinjate.

Zapri