Vrtec je za razliko od šole opredeljen v prvi vrsti kot dopolnjevalec družinske vzgoje in kot pomoč staršem in družinam pri zagotavljanju kvalitetnega življenja otrok.

Svetovalna služba na svoj poseben način sodeluje v vrtcu in s socialnim okoljem s ciljem, da bi tako vrtec kot dom omogočala varno in vselej vzpodbudno okolje za otrokov razvoj. Pri tem izhaja iz načel programskih smernic za delo svetovalne službe, kjer so opredeljene njene temeljne dejavnosti:

  • dejavnost pomoči
  • razvojno preventivne dejavnosti
  • dejavnosti načrtovanja in evalvacije

Vrtec in družina se odpirata drug drugemu. Z vstopom otroka v vrtec je potrebno na novo opredeliti sodelovanje, vzajemno spoštovanje, upoštevanje drugačnosti, zasebnosti in intimnosti družin na eni strani in ohranjati strokovno avtonomijo na drugi strani.

Odnos med vrtcem in starši kot partnerji je torej pomemben za kvalitetno vsakdanje življenje predšolskih otrok.
Svetovalni delavec v vrtcu opravlja interdisciplinirano zasnovano strokovno delo. Osnovna naloga svetovalnega delavca je, da se na podlagi specifičnih znanj preko svetovalnega odnosa in na strokovno avtonomen način vključuje v kompleksno reševanje socialnih, psiholoških in pedagoških vprašanj vrtca. Pri tem sodeluje z vsemi udeleženimi ( z otroki, strokovnimi sodelavci, vodstvom, starši in zunanjimi ustanovami ) in upošteva zlasti načela:
  • prostovoljnosti
  • skupnega dogovora
  • zaupnosti podatkov
  • v dobrobit otroka

Svetovalni delavec je strokovni sodelavec in sodeluje pri uresničevanju zastavljenih vzgojno izobraževalnih ciljev vrtca.

Za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje ta stran uporablja piškotke. Več informacij.

Piškotki na tej strani so nastavljeni na možnost "Dovoli piškotke", kar omogoča najboljšo uporabniško izkušnjo pri brskanju. S klikom na gumb "Velja" se s to nastavitvijo strinjate.

Zapri